Facebook i biznes - udane małżeństwo?

ę przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej...Dzisiaj biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne,

Facebook i biznes - udane małżeństwo? Dzisiaj biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej...Dzisiaj biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy oferowali strony www, tak teraz wszyscy oferują "social media".

Skąd ten efekt? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest bardzo duża, pojawia się więc pomysł, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, budować swój wizerunek w sieci. Jednak trzeba to wykorzystać dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby porządnych copywriterów, obeznanych w social media. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem sporo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu.