Czy warto zainwestować w gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe mogą być naprawdę fajne. Większość ludzi lubi dostawać coś za darmo, więc można to wykorzystać do promocji. Miło jest być obdarowanym i do zamówionej usługi/produktu dostać jakiś prezent - może to być długopis, kubek, czy też firmowy kalendarz - z pewnością w ten sposób spotkamy się z pozytywna reakcją odbiorcy.
A pozytywne skojarzenia z marką mają wielką wartośc marketingową. Może się więc okazać, że zainwestowanie w gadżety nie tylko się zwróci, ale też przyniesie zyski. Można zdobyć w ten sposób stałego klienta - wszyscy lubimy dostawać prezenty :).
Wikipedia i definicja drukarni
Drukarnia ? zakład produkcyjny zajmujący się wytwarzaniem różnorodnych wyrobów poligraficznych. W szczególności mogą to być gazety i czasopisma, broszury i książki, jak również szereg druków akcydensowych łącznie z opakowaniami. Drukować może zarówno na masową skalę, jak i druki spersonalizowane, czyli takie, gdzie każda kopia jest unikalnym egzemplarzem. Poszczególne drukarnie mogą zajmować się tylko samym zadrukiem podłoża, jak również wykonywać czynności introligatorskie, przez co wytwarzać nawet gotowe wyroby poligraficzne, a więc oprawione i ewentualnie uszlachetnione, oraz przygotowane do dystrybucji. Zazwyczaj jednak nawet w najprostszej drukarni wykonywane są wstępne czynności introligatorskie, natomiast w rozbudowanych zakładach część introligatorska może stanowić nawet większą część zakładu.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarnia
Czym jest naklejka? Odpowiada Wikipedia
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską.
W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka