SEO - rośnie popularność?

eż w biznesie. Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i...SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje sobie sp

SEO - rośnie popularność? SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie. Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i...SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.