Tam i z powrotem autokarem

są bardzo oszczędne. Pozwala to utrzymanie cen biletów na niskim poziomie, co może tylko zachęcić do podróży taką komunikacją. Oczywiście klimatyzacja i nowoczesny wygląd również ma niemałe znaczenie. Samochody z tym napędem r

Dodane: 27-06-2016 12:21
Tam i z powrotem autokarem Firmy organizujące wycieczki i wyjazdy czasami szukają alternatywnych firm transportowych na różne okazje. Dlatego zamawiają usługi typu . Krótko o podróżach.

Hybrydy

autobusy są bardzo oszczędne. Pozwala to utrzymanie cen biletów na niskim poziomie, co może tylko zachęcić do podróży taką komunikacją. Oczywiście klimatyzacja i nowoczesny wygląd również ma niemałe znaczenie.

Samochody z tym napędem również zyskują na popularności- nic dziwnego- paliwo jest coraz droższe, a każda możliwość zmniejszenia spalania są warte uwagi. Jednak czy pojazdy z takim napędem zdominują kompletnie rynek motoryzacyjny? Zobaczymy...


Mikrobus-definicja

Mikrobus ? autobus niewielkich rozmiarów, przeznaczony do przewozu na miejscach siedzących od 9 do 20 pasażerów, nie licząc kierowcy (według niektórych autorów, do 17 osób)1. Mikrobusy, zwłaszcza starsze, projektowane i wytwarzane były często z użyciem podzespołów samochodów osobowych, jak silniki, układ napędowy i zawieszenie kół (np. polski ZSD Nysa). Większe pojazdy unifikowane są często z lekkimi samochodami ciężarowymi (dostawczymi)1.

Mikrobusy stosowane bywają w mniejszych miejscowościach, gdzie panuje mały ruch, lub w górskich miejscowościach z uwagi na to, iż "pełnowymiarowymi" autobusami trudno jest wjechać pod wzniesienia, a poza tym mikrobusy są krótsze ? więc i ciaśniejsze zakręty mogą pokonywać bez trudu, oraz są węższe, stąd też łatwiej mogą się mijać na wąskich drogach. Także są używane tam, gdzie na trasie znajduje się most o niewielkiej nośności, który mógłby nie wytrzymać ciężaru normalnego autobusu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobus


Nowe reklamy PKP - pociąg lepszy niż autokar?

Autokarem, czy pociągiem? Dobre pytanie. Ostatnio PKP Intercity wypuściło kilka reklam promujących podróżowanie pociągami. Nauczycielka wybrała właśnie taki środek transportu w ramach zorganizowanej wycieczki, co spowodowało wątpliwości rodziców. Cóż - ewidentnie przedsiębiorstwo próbuje walczyć z rzekomo złą opinią. W drugiej reklamie pada stwierdzenie, że nie wszystkie pociągi należą do PKP Intercity, więc owszem - bywają beznadziejne. W domyśle - te beznadziejne to oczywiście konkurencja. Reklamy są bez wątpienia czytelne, jednak czy zachęcają do skorzystania z podroży pociągiem? Nie sądzę - wykorzystując kiepskie chwyty ciężko będzie zachęcić podróżujących, Póki co - wygrywa Polski Bus.