Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

ilkanaście lat temu bardzo byśmy się zdziwili, gdyby ktoś nam zaproponował dokonywanie zakupów w Internecie czy na przykład uregulowanie należności finansowych za rachunki za pomocą smartfonów czy tabletów, to jednak dzisiaj dla w

Dodane: 25-07-2016 21:28
Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

Dlaczego wirtualne biura stają się bardzo powszechne?

W dzisiejszym świecie coraz więcej spraw możemy załatwić za pośrednictwem Internetu. Chociaż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu bardzo byśmy się zdziwili, gdyby ktoś nam zaproponował dokonywanie zakupów w Internecie czy na przykład uregulowanie należności finansowych za rachunki za pomocą smartfonów czy tabletów, to jednak dzisiaj dla większości osób jest to już norma. Nic więc dziwnego, że również bardziej poważne sprawy są załatwiane za pośrednictwem Internetu. Dlatego też takie usługi, jak wirtualne biura są dzisiaj ta powszechne i tak chętnie wykorzystywane przez tych przedsiębiorców, którzy nie posiadają swojej powierzchni biurowej. Wirtualne biura są również bardzo wygodnym rozwiązaniem dla osób, które nie przepadają za czynnościami administracyjnymi.


Jak zwiększyć bezpieczeństwo korzystając z wirtualnego biura?

Coraz więcej firm zajmujących się obsługą wirtualnych biur oferuje swoim klientom coraz bogatszy zakres usług. Wybierając wirtualne biura możemy już nie tylko oczekiwać obsługi przychodzącej do nas korespondencji czy wsparcia w dziedzinie księgowości, ale także na przykład pomoc w zakresie informatyki i innych pokrewnych dziedzin. Bardzo często dobrym dla klienta rozwiązaniem jest także wykupienie w pakiecie ubezpieczenia, które może znacząco zwiększyć nasze bezpieczeństwo. Takie ubezpieczenie sprawia, że możemy być o wiele lepiej chronieni na przykład przed wypłynięciem naszych danych. Z drugiej strony, zapewnienie ubezpieczenia często decyduje o wyborze danej oferty dotyczącej wirtualnego biura i nic dziwnego, że coraz więcej firm uwzględnia tego rodzaju ubezpieczenie.


Wiedza użyteczna

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.

Źródeł administracji, pojmowanej jako zarząd państwem, należy szukać w starożytnych despotiach wschodnich (Egipt, Persja), a także w innych regionach świata, w których w starożytności istniały państwa posiadające własny zarząd. Wśród nich można wymienić Majów, Azteków, Tolteków, Inków w Ameryce; Chińczyków oraz chociażby Hetytów, Żydów na Bliskim Wschodzie.

Cechy i zadania wymienione powyżej spełniały także systemy urzędnicze starożytnego Rzymu, Bizancjum, XII-wiecznego Królestwa Sycylii czy państwa krzyżackiego. W średniowieczu ważną rolę w procesie administracyjnym spełniał Kościół, pod którego opieką znajdowało się częściowo szkolnictwo, szpitale, przytułki. Współczesny system administracyjny nawiązuje do monarchii absolutnej

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja